<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d13629290\x26blogName\x3d::Rant-fully+Beautiful::\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://celakastories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://celakastories.blogspot.com/\x26vt\x3d-4951502810190909566', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>









*Since 8th April 2004*
Statcounter.com | online


My Mood Now Is

My Punkymood

I love Punkymoods


How Happy is the World Today - Click here to find out.



Email Me At: celakastories@gmail.com


Melanie Hiang Koon Chin's Facebook Profile

THE GIRL

Name: Tatty
Age: 2 Years Old

About me:

Hie. My name is lil' Tatty. I'm a very little bear. Dat is why I'm called the lil' Tatty.

Sometimes I like to complain and talk about stuffs which I felt dat particular day.

But most of the time, I am a happy bear and I like to stay happy! Hehehe..

Thanks to my master, I am able to come to Scotland and see the world a lil'. This is to open my small eyes and small mind. =)




Featured Song

Plain White T's:
1234




Click Here To Own This Song



Saturday, March 31, 2007
Another burden lifted.

Hahaha, hi guys. It's been a while. Sorry about the no updates. Ya know, have been spending the time doing my stupid research project and I'm proud to say that I've finished it. :) The feeling is just so great. LOL. Anyways, malau and I went to print yesterday afternoon but we didnt manage to bind the project because we spent nearly 2 hours printing our stuffs. Yea yea, we're slow pokes. We tend to do things slower than others, ya know. But, but.. we still managed to pass up everything in time today. Omigosh. I'm just so elated. =D

Oh yeah, right after printing yesterday, we went to TJ. Hughes to shop some stuffs. Hahaha. Mostly gifts for people. I'm gonna buy more stuffs, muahahahahaa. The perfume there is pretty cheap I must say. Hmm, I went shopping yesterday til I pokkai ade. LOL. Cos after TJ Hughes, we went around Argyle Street to check out if there are anymore sales. The other day, I've bought a decent nice dress for only a freaking 5 pounds. Wahahahahaa. I was so happy getting that dress. Hehe. And yesterday, Debenhams was like having this half price sale and I bought a dress and a handbag! Hehehe. Damn happy now. OMG, I shouldnt go shopping anymore, cos I'll just buy, buy and buy. Geez. The shopping spree yesterday was awesome. Went with my shopping bestie, malau.. cos we're able to shop anything under the sun together. We'll like compare this and that.. whether it's nice or not, and the worst is, we spent like a thousand years to make a decision on buying something. We're always like..'Should I buy?' or 'Does it look good on me?' or 'Eh.. serious wanna buy or not? Nice or not?'. All the stupid stuffs we'll be doing at the department store until the salesgirls noticed us. Hahaha. I hate being undecisive. Geez. I geddit most of the time because, I know I cant get the best of both worlds. Anyways.. spent a bomb yesterday.. AGAIN. I should really stop my bad habit or my dad.. is gonna kill me. Wahahaha.

Ouuu yeah, american idol updates again. OH NO WAY. NO WAY. CHRIS SLIGH is OUT? Why isn't Sanjaya the next one out? Grrr. Did you check out his hair on the day of the singing? It's soooooooooooooooo hilarious. You should if you havent watched that episode yet. His hair was like.. er, I'm speechless. Looks like..a Trojan warrior on the horse? LOL. You tell me about it man. I wished I had the photos to show you. I will.. if I managed to find it. Hehe.

This update is gonna be a long one. Hehe. Urm, wad else did I do. Oh yeah, had German food on Sunday. Went to Mama Pat's house and it was awesome! Sorry no pics again. Haha. German food was nice. :D We had like onion cake (it's not wat you think it is) the name is just funny, and.. we had the normal 'frankfurt'ers, some salad, some baguette, some muruku.. yesh, surprisingly.. and we had desserts. I was sooooo freaking full dat day man. It was like.. I was stuffing myself with just eating, eating and eating. Got back home about nearly 10pm.. which is pretty cool. Had a great time there. Hehehehe.. Did i say wad's the occasion? Oh well, it's for the farewell of our German fren name Ellen. :D Actually there was a movie session on wednesday with her as well. TOO BAD I can't really finalise on my discussion just yet for that day, so I didnt join them for it. Awwww, sad case. But anyways, gonna be remembering her even when she's back in Germany. :D

Hehe, seriously this is a very very busy month for me. Just handed in my FYP in between of loads of visitings and stuffs. And it isnt very comforting when you know that the exams are squished together in 2 weeks. I was like.. WTH?! Sigh, gotta rush against time.. AGAIN. Ouuu, tomoro I'll be going to a Polish house to have dinner mebbe? Yeah, the Polish girls are very sweet. They invited us over to have Polish food in their house. I'm just so excited. Hahahaha. Cos I dont have any idea on how Polish food taste like or look like. Will let you know about it. Wahahaha. And hopefully, with pics this time. :D And.. I think after my trip like next week, when I'm back.. I think I'm gonna be at Mama Pat's house again to have Ghana Food. WAHAHAHAHA. This is a food fest month for me. Get to taste like sooooo many different cultures cuisines. This is just great. No words to describe it. LOL. I heard we have to drink hot soup with our hands according to 'Ghana Rules'. OMG, my hands are gonna get burnt. Arrrrghhh. I still want my hands. Hehe. I think I'll hide a spoon in my bag when I go over that day and I'll let you guys know if we used hands to drink the soup. Hehe, wish me luck. :D

Alright, I think I'm gonna stop here. Gotta go out in 15 minutes time. Gotta get ready. Hehe. Ciaoz. ;)


Tatty Teddy posted at 31.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Saturday, March 24, 2007
American Idol Fever.

Ouuuh boy, it's getting more and more intense as each week pass. More and more singers are being eliminated.. and their dreams have to come to an end. I still don't understand why Sanjaya is still in. I don't get it at all. -_-* I hope my favourites dont get eliminated because of him. LOL. Here are the favourite singers I was referring you to.. First of all, I like..

Blake Lewis!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Isn't he sweet?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
He brings contemporary to the group.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
His beatboxing rawks!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Okay, enough of him.. or I'll be stalking him already. -_-*

Next, we have..

Melinda Doolittle!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
She's a star!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
But, the best thing is.. she's humble!

And then, we have..

Chris Richardson!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
He was said to look like JT! (Justin Timberlake)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A close-up picture for you to judge.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
There's something dat draws you to him.. He sings like JT too!

Lastly, I have..

Chris Sligh!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Man, he can sing! Don't judge the book by its cover.

Simon was awed when he opened his mouth during the auditions.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
And plus, he's funny too! He cracked everyone up..

So wad are your favourites? If you happen to watch American Idol. Hehe. Cos this show really rocks man. :D Many talented ordinary people soared to their heights of stardom when their talents were discovered. Woohooooo! Ohh geez, back to my discussion. Sigh, it does suck. I hate my project. I really do. I wished my project was on writing up of American Idol. LOL. Prolly I'll score big time.. Hahhaa..


Tatty Teddy posted at 24.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Thursday, March 22, 2007
Yummy Cookies.

Heh heh, the cookie monster comes into the scene. Anyways, I'm not shure if this is the cookies recommended by ah yoke, but.. it's really nice. It's like the hazelnuts with belgium chocolate cookies. In no time, I was like finishing the whole packet.. and then it was gone. Hahhaa. It's pretty addictive. I liked the cookies alot. It's from Sainsbury taste the difference series. Herre's a few pics on it:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
The packet looks like this..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A few pathetic pieces for me to munch. hehe..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
The yummylicious cookie! Love it. :D

Ohh, did i mention about today's presentation? Haha, gazala asked me some questions. But I'm not exactly shure if I had answered the questions she asked. Ya know? Cos I was like crapping. LOL. Anyways, I'm glad it's over. All the best to those whose presentation has yet to come. Happy anticipating. I had loads of 'fun' anticipating today til I've got tummyache, laughing stress, biting nails.. you name it, I've done it. LOL. Dat's all for today. Still, I loved the cookies! :D


Tatty Teddy posted at 22.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Wednesday, March 21, 2007
Aarrgh..

OMG. I'm having this stupid presentation tomorrow. I'm so freaking out right now. I wonder what questions will they ask me.. It's not like I'm expert in this disease. I'm totally losing it. Just had a meeting wid my supervisor today.. and found out.. I have to write discussion for 10-20 pages. I'm like.. W.H.A.T?! Geez. Hopefully I'll be able to cough up everything. It's just crazeh babeh. But I'm looking at the duller side, ya know. Don't think I'll be able to reach there. But I'll try. Heh heh.

Also been watching American Idol and it totally rawks man. Hehehe. I'm totally in love with Blake. LOL. Just kiddin'. I think his beatboxing is sooooo cool. I'll totally break down in front of anyone who can beatbox like dat. :D Others that I support is.. the two chris-es from the guys' side and from the girls' side.. Melinda Doolittle! Hehhee.. she's just fabulous too. Hehe.. I liked Brendon tooooooo.. but too bad, he was sent home the moment they started the top 12! OMG. Sanjaya is still in?! He CAN'T SING.. sorry. I mean he can sing, but not as good as the others. I just think he should go home soon. Heh, no offence to those voting for him.

Anyways, on the lighter note, to lighten up everyone's built up stress and everything, here's a funny.. wait, hilarious vid to share wid you guys. All the best to those presenting tomorrow! Hehe.. err, scared la.. *wets pants* LMAO. Just kiddin'...




Tatty Teddy posted at 21.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Monday, March 19, 2007
Been busy..

Geez, I know. If you're ain't busy, you ain't from this century. This century is all about doing and keeping yourselves busy. It seems to be a crime nowadays to be.. 'not busy'. Well, the fact is.. everyone's busy with their own lives. Busy-ness aside, I've been busy a couple of weekends now in visiting. Hahha, yesh.. got invited to a 'gwai lo' married to a chinese house.. so we had chinese food. It's a blessing to have such good fellowship from the church. :D The food was superb and I had a nice time. The chinese settings were marvellous.. I mean even I don't use such cutleries at home. It's simply just.. marvellous. Show you the stuffs they've got next time. I don't have photos with me right now. It's in another person's camera.

And.. yesterday, I went to a german lady's house. We did the cooking.. LOL. Yesh, you heard me.. we had chinese food again yesterday. And they were like.. ' We love chinese food'. Ahahaha.. you must be thinking, ahh.. you have gone to a german's house, you should have german food. Hehe, we were the master chefs yesterday. Muahaha.. salute us. Wakakkaa.. Anyways, jokes aside.. we're gonna have german food soon! Prolly sometime next week. Can't wait for dat. :D Sorry guys, no photos again..I didnt bring my camera. I really had a great time yesterday. Everyone was like in the living room, felt like I was at home again, watching tv and just talking.. ya know, dat kinda thing.

Ouuh boy, got more visitations to come. Gotta decline some if I haven't really got my work done, ya know. But I'll love to make it to everyone's house. Muahahaha. Geez, speaking of work, it's not really done yet. I've just prolly brushed through my results.. and we're like gonna discuss results like this coming tuesday? And the deadline is like next friday? I'm like hello.. it's rather late you know. Guessed wad my supervisor said when we told him our deadline is on the 30th March. He was like, 'Ohh.. dat's pretty near already isn't it?' And we were like.. 'D.U.H.' Hahahaha.. it's just silly. Anyways, I hope I can make it in time. But one thing I can tell you is.. the results definitely sucks to the MAX. We took like more than a month on the resutls and it's still isnt done yet?! Arrgh, stupid project. Should have just gotten organ bath instead and dat's dat. Well, AT LEAST you are expecting wad you're expecting and understand what you're doing. To be honest, til this stage, I still don't know what the hell is going on with my project. I don't get it at all. Sigh, just have to go with the flow.

Gotta ciao, enough of ramblings. Hahaha.. will be back soon, I hope. *fingers crossed*


Tatty Teddy posted at 19.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Thursday, March 15, 2007
Appreciation & Red Nose Day

Things has been pretty good lately, except the fact that I'm sick.. no.. make dat was sick. Hahaha.. My voice isnt really back yet, But I'm alright. Anyways, havent really thank the people who gave me.. and this house, stuff to munch on. :D
Firstly, I have..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Acrix's kimbap or sushi.. wadever you call it. :D

It's really nice, well you're expecting feedback from me right? So here it is. It's nice dat the fact dat you made it. :) Ahahaha.. but then, as you said, the beef part isnt as nice as the tuna part. All in all, I would give you a 8/10 for the sushi lar.. it's very nice since the last time I had sushi was ages ago.. Thanks alot yeah? Too bad you lost to me.. wahahhaa..

Next, we have Ailian's own made chilli. We got it today! It was so kind of her to bring the chilli over. LOL.. although I can't really have chilli, I still want to thank her for her efforts in making the chilli. I really appreciate it. Hahaha.. I will only take like bits of it because I dont want to be another Angelina Jolie, or rather.. me, as Melalina Jolie. LMAO. Sorry guys, no pics for the chilli.. lazy lah..

Another event coming up here would be the Red Nose Day.. something for the Comic Relief thingy. Anyways, bought a red nose for myself dat only costed a pound to help.. If you want the Red Nose, you could still geddit off sainsbury. Hehe.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
The Nose packet..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Instructions to play and collectibles..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
The Nose.. dat grows.. LOL.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Stickers to decorate your nose..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
And.. a white chocolate for you to munch!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ain't it great for just one pound and you get to help? hahaha..

Geez, wad's wrong wid me.. promoting it like anything.. Hahaha.. Anyways, I think dat's about it. Back to bed to nurture my health balik. Mulan, when you wanna gather to take the red nose together? Muahahaha..

Lastly, the mascot for Red Nose is..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Malau wid her red nose.. haha..


Tatty Teddy posted at 15.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Sunday, March 11, 2007
We are wad we eat.

Everyone loves to talk about food. Hahaha.. because that's wad we do everyday.. EAT, EAT and EAT! Anyways, my favourite food of all I can say is.. tofu! Yay! I love tofu to the max. :D There are many ways to cook tofu and I like rou chui tofu.. This is quite easy to cook and prepare.. Hassle free.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
'Rou chui tofu..'

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Yummy..

Below are all the stuffs that I cooked that are also in my favourite list. LOLz.. Like pasta, salad, vege, egg.. Sorry guys, didnt take photos of my 'jiang chong ji' yet. Muahahaha..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Cabonara sauce egg and spinach tagliatelle.. plus some other own ingredients..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Fried rice! Yay.. I like it too..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Salad! Hehehe.. spaghetti + italian salad + egg + chicken + french sauce + etc..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Fried egg with luncheon meat! My fav also..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Who can do without vegetables? Brocolli + celery + mushrooms + rou chuis..

Ok lar.. enouugh of the food I cooked. Hahaha.. Now I shall bring you to a restaurant's standard. Lol.. We went to China Blue.. AGAIN. That's because it's much more nearer than Asian Style.. So we decided to.. celebrate our Chap Go Meh 'Eve' in China Blue ordering some dishes.. Hmm.. actually we gave ourselves some reason to eat in the restaurant again la.. muahahaha. Anywyas, this is wad we ordered:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
'Wa Tan Hor' (Taste kinda bland.. actually it sucks la. LOL. But I liked the squid and the meat though)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
'Rou Chui Sien Yu Tofu' ( Ahahaha.. they actually ordered my fav of the rou chui tofu.. minus the sien yu part. hehe.)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Lemon Chicken.. is a pathetically small portion. I think this dish is suppose to be for the 'gwai los'. Try ordering dishes from the chinese menu.

*sorry no photo for the scallops 'kailan'*

Haha.. yeah, we ordered it again, 'cos it was nice. But somehow eating it for the second time tasted less fantastic than the first time we had it.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dat's part of us going to the restaurant

Then.. the next day, we had chap go meh celebration. We did steamboat.. again. It was quite a spontaneous decision to organise this steamboat thingy.. Anyways, the photos below dont show much food.. lol.. just normal posers lah.. surprisingly the number of posers have increased! OMG. -_-*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Poor 'pak mao' ymin is waiting patiently and sadly to start her steamboat session.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Cool lion

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dat's them..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Spot a poser.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Wad's wid all the looks? Ahahaha..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Neno wid Sp sien tiao..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dat's us.. spot a poser.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Them again..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Another them, spot a poser.. wahahaha..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Them fighting for the food. According to them, 'it ain't nice if you ain't fighting.'
Typical of them.. -_-*

And the chicken that neno and I was talking about.. Tadaaa!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
11 drumsticks for 11 mouths.. no fighting involved this time..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Baked or grilled chicken, or rather chicken to bake or to grill..


I think dat's about it now. Enjoy drooling! Wahahaha.. Ciaoz.


Tatty Teddy posted at 11.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Saturday, March 10, 2007
Autumn in My Heart.

Hmm, somehow the previous post has disappeared. Anyways, lazy to put up the pics again lah. Hahaha.. so Mulan must be laughing her teeth off since her pic isn't here anymore.

Ohh well, back to the story, I was busy watching this Korean Drama.. I know I know.. it's ages ago punye show. But wad to do.. I watched it halfway when I was in Form 4 or 5 at my friend's house and I never got the chance to continue my series. Ya know, I was a busy teenager. Muahahaha.. Anyways, if you're interested.. and you're just a century late as me.. you should try watching it, as it was voted the best Kdrama of all times. LOLz. I dont think I wanna claim on that.. but nevertheless it was a good show. This show is too sad for me to handle. But I dare say that I did not shed a single tear on this show. Ahahaha.. I love the show when they were younger.. towards the times that they were older.. things became draggy and was quite a bore for me la.. hehe. Ohh yeah.. you must read the comments off from youtube below the show.. ahahaha.. they absolutely hilarious.. I mean the way they comment.. I think I was enjoying the comments at the same time I was watching the show.. hahahaha..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Poster for the show

*Wonbin looks like he's got poisoned or something in this pic.. hahaha..*


If you guys are interested, I got it off youtube. The playlist is:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=DCDDABCC3A65C36D


Not forgetting to say that my fav actor is in it. Won bin! Hahaha.. absolutely love him. Hahahah.. he's such a cutie pie and in this show.. shucks, you have to watch it to find out yourselves. Hehe..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Wonbin is cute.. lolz.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
When they were little kids..


Tatty Teddy posted at 10.3.07 | 0 comments


_____________________________________


Saturday, March 03, 2007
Restaurante.

Be disappointed guys.. because your funny pics are not up yet. But fret not. Hahaha.. I'm shure I have more videos and pictures of you coming up. I hope I wont let you guys anticipate for too long. Sadly the hard disk is currently not available, hence the limited amount of pictures. Hahaha.. I've got a couple of pics to show you guys. Don't worry, if you think you're next to be posted up. Ahahahaa.. Now you can loosen up and scrutinise the pics.

Well, these 2 pics were taken when we were having our 'no event' chinese dinner. Prolly 'chu jiu'? Ahahaha.. I'm not shure. I'm not even shure why got chu this and chu dat. LOL. But all I know the important ones are 'chu yi' and 'chu er', 'chu jiu' and chap go meh. Right guys? Hehe. And I know when you have a shop, you cannot open the shop on a chu 4 right? Hahaha. Correct me if I'm wrong 'cos I suck at this. Anyways.. back to the restaurant.. The restaurant is called China Blue. If you havent gone there, prolly you should. The food there is pretty nice.. except for the tofu balls that we ordered and the 'nai you' king prawns which proved tasteless. Prolly we've all eaten fantastic ones before, dat's why. Nothing beats Raja Uda's, Penang mainlaind oat king prawns. Not even Banting's.. Muahahahahaa.. Apart from that, the belacan seafood was pretty good with the sweet chilli chicken.. which is also pretty good. The best of all, is ymin's favourite: Kailan. LOL.. I think it was kailan with scallops. Fantastic I must say. Must be the deprivation of kailan for too long.. dat's why. Anwyays, I havnet got hold of the dishes' pics, but it's in the pics below if you can see them. :D

So if you're adventurous, prolly you might wanna try China Blue's dishes in conjunction with chap go meh. :D Not forgetting to mention they serve free appetizers (*soup*) on sunday, monday and tuesday? Yeap. Here are the 2 pathetic pics I've got. Hahaha..

Photobucket - Video and Image Hosting
Poser with 'pak mao' ymin

Photobucket - Video and Image Hosting
Malau, Me and Jeng

I think dat's all. Time to sign off now. LOL.. have been busy playing cards.. hehe.. :D


Tatty Teddy posted at 3.3.07 | 0 comments


_____________________________________











TAG ME!



Powered by TagBoard Message Board

Me-To-You:

Teddy URL or Email:

Teddy Message:(*Smiles*)











ARCHIVES
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
October 2007
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
June 2009
July 2009
September 2009
October 2009